الجمعة، 29 نوفمبر 2013

اسئلةالانترفيو للكول سنتر


أسئله الانترفيو بتاعت الكول سنتر و الكستومر سيرفس

What do you know about customer service

Customer service is the basic stage at any respectable company, which makes the relation between the customer and his company much better by serving him by perfect way to reach his satisfaction
and there are three types of customer service field by phone , face to face and public
relationship

خدمة العملاء هي المرحلة الأساسية في أي شركة محترمه ، الأمر الذي يجعل العلاقة بين العملاء وشركته أفضل بكثير من العاملين معه من طريقة مثالية للوصول إلى رضاه وهناك ثلاثة أنواع من مجال خدمة العملاء عن طريق الهاتف أو وجها لوجه والعلاقات العامة

:::::

Why do you apply the customer service offer
or
why do you want to work as call center agent
Because I have personal skills qualified me for this job like "good communication skills, good listener, sociable, friendly, Calm, like to help people and I have the ability to work in
team work

لاني لدي مهارات شخصية لي مؤهل لهذه المهمة مثل "مهارات التواصل الجيد ومستمع جيد ، مؤنس ، ودود ، هادئ، مثل لمساعدة الناس ولدي القدرة على العمل في فريق العمل

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــ
ــــــــــ
What are the strength / positive points in your personality

I'm an organized person, dependable person, hard worker, calm, have the ability to work under stress and have the ability to solve problems

أنا شخص منظم ، وشخص يمكن الاعتماد عليها ، والعامل الثابت ، والهدوء ، ولدي القدرة على العمل تحت الضغط ،
و القدرة على حل المشكلات
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــ

What are the weakness / negative points in your personality

I like to learn more of thing at the same time and that makes me lose focus on learning one thing or more carefully

أحب أن أتعلم اكثر من شئ في نفس الوقت ، وهذا يجعلني افقد التركيز على تعلم شيئا واحدا أو أكثر بعناية

____________________________________________________________
____________________
__
_
What will you do if the customer abused you during call
i will try to make him calm down by listening to him carefully and talking to him in a polite way
i will try to be calm with out any stirring reaction
I'll be good listener to him
- let him to explain all the problem to me
- I'll take my steps to solve this problem and following with the customer till solve it and reach his satisfaction
- after that I'll take all my steps to avoid this problem in the future
وسأحاول أن اهدئه من خلال الاستماع اليه بعناية ، والتحدث معه بطريقة مهذبة
-- سأكون مستمعا جيدا له
-- ادعه يشرح كل المشكلة لي
-- سوف اتخذ خطوات لحل هذه المشكلة ، واتابع مع العميل حتى تحل المشكله واصل الي رضاه
-- بعد ذلك سوف تتخذ كل ما عندي من الخطوات لتجنب هذه المشكلة في المستقبل

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــ
What will you use in your work

The good listening, the concentration, the patience and the punctuality in my information

الاستماع الجيد ، والتركيز والصبر والدقة في معاوماتي

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــ

What are you needed in yourself

I needed to be very fluent in speaking English language in order to achieve my targets

أنا في حاجة إلى أن اكون غاية طلاقة في تحدث اللغة الإنجليزية من أجل تحقيق أهدافي

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــ
Introduce yourself

My name is sheren , I am 23 years old ,
I graduated from faculty of commerce Cairo University, Accounting department, Graduation year two thousand and nine about my courses , I had studied English language course at master education center,
i studied Microsoft Office course and I learned a lot of computer skills, such as
word,Excel, PowerPoint , Access and internet explorer and outlook
and Course In Customer services by mr. shriff khayry
And I had learned by him a lot of Communications Skills in Customer Service

>>>>>>>>>>>>>>>.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــ
Why you left your previous work?
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــ
ــــــــــــ
Tell me a time you work under stress?

When I was in the final year at university, the tension and sadness in control of my life because my sister
was in the hospital throughout the period of exams .. but I could most successful and learned how to achieve what I want .. Whatever the pressure or stress around me

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــ
What the biggest thing you achieved in your life?

Success in my job and promotion in the posts

النجاح في عملي والترقية في الوظائف

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــ
ــــــــــ

What is the same relation between the customer service agent and the designer?

Both of them aim to fulfill the customers needs

كلاهما يهدف إلى تلبية احتياجات العملاء

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــ

What is the hardest situation you met before

____________________________________________________________
____________________
___

What is the type of the customer service field

1- Face to face
2- By phone
3- Public relationships

-- وجها لوجه
2 -- عن طريق الهاتف
3 -- العلاقات العامة

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــ
Why you didn't introduce yourself again to the Kit center? Or any other advertising company

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــ

What are you see yourself after 3 years

I hope to get higher positions and promotions in my work such as team leader , both in customer service or, Human Development Department
And that because I will not suffice to work only, but i will try to take more courses that will help me to
success and innovation in the area in which I work in it
And then access to the highest positions

يحدوني الأمل في الحصول على أعلى المناصب والترقيات في عملي كقائد الفريق ، سواء في خدمة العملاء أو إدارة التنمية البشرية
وذلك لأنني سوف لا اكتفي بالعمل فقط ، ولكن سأحاول أن اخد المزيد من الدورات التدريبية التي سوف تساعدني على النجاح والابتكار في المجال الذي أعمل فيه ، ومن ثم الوصول إلى أعلى المناصب

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــ

whats the skills must be in the successful call center person

to be friendlily , good listener, calm ,kind,and sociable

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

احدث الوظائف

اهم وظائف الاسبوع