الخميس، 16 يناير 2014

وظائف اليوم( محاسبين حديثى التخرج_ جريدة الحياة اليوم _محامى ومحامية_ كيميائيه_جريدة الشروق...)16-1-2014




بنك التنمية الصناعية المصرى
يتشرف بنك التنمية الصناعية والعمال المصري بالإعلان عن حاجته إلى عاملين عن طريق التعاقد للعمل بقطاع تكنولوجيا المعلومات (Information Technology) وفقا للشروط التالية :-
1- أن يكون المتقدم من خريجي الجامعات المصرية لكليات (الحاسبات والمعلومات – الهندسة " اتصالات – معلومات – شبكات " ) يفضل الدراسة باللغة الانجليزية .
2- خريجي أعوام 2009 وما بعدها بتقدير(جيد) على الأقل.
3- أن يكون المتقدم من الذكور نظرا لطبيعة العمل بالقطاع.
4- ألا يزيد سن المتقدم عن 28 عاما على الأكثر فى 1/1/2014.
5- أداء الخدمة العسكرية أو الإعفاء منها نهائيا.
6-إجادة اللغة الإنجليزية .
7- أن يكون المتقدم من المقيمين بمحافظات القاهرة الكبرى وفقا لما هو مدون ببطاقة الرقم القومي قبل نشر الإعلان.
8- ألا تكون لدية درجة قرابة حتى الدرجة الرابعة بأي من العاملين بالبنك .
9- لا يعتد بالطلبات التي سبق إرسالها باليد أو البريد أو أي وسيلة أخرى .
10- اجتياز الاختبارات والمقابلات التي ستعقد للسادة الذين يقع عليهم الاختيار .
11- فترة تلقى الطلبات لمدة (15) يوم من تاريخ نشر الإعلان ( حتى يوم 29/1/2014) .
12- على المتقدم موافاة إدارة الموارد البشرية بصور المستندات التالية :
(المؤهل الدراسي – شهادة الميلاد – بطاقة الرقم القومي – الخدمة العسكرية ) على العنوان (20 ش عماد الدين – الدور العاشر – القاهرة ).
وعلى من تنطبق عليه الشروط عاليه تسجيل بياناته على موقع البنك الالكتروني وفق النموذج المحدد " طلب تعيين" موضحا به البيانات بعالية بدقة، وسوف يتم تحديد موعد الاختبار على موقع البنك وإخطار المتقدمين.






مطلوب كيميائيه لمعمل تحاليل طبيه بالحضره 
ميدان ابو العلا بجوار ترام المدينه عند سنتر الغندور
تجيد سحب العينات ولها خبره سابقه بالمعامل
01208125833







شركة كبرى لديها توسعات فى عدد من المناطق تطلب محاسبين حديثى التخرج وخبرة بمرتبات مجزية ، يشترط القدرة على العمل فى فريق والرغبة فى التعلم، للتقديم ترسل السيرة الذاتية إلى الايميل التالى مع كتابة "التقدم لوظيفة المحاسب" فى عنوان الايميل
samymahmoud310@gmail.com








تطلب جريدة الحياة اليوم ( جريدة اسبوعية ورقية )
مراسلين من كافة المحافظات 
فعلى من يرغب فى الانضمام الينا يرسل السى مصحوب بصورة شخصية 
who_is97@yahoo.com






اعلانات وظائف جريدة الجمهورية المصرية اليوم الخميس 16 يناير 2014
مطلوب مدير مشتريات غذائى ومنزلى – مدير حسابات لهايبر ماركت كبير بالقليزبية
سلطنة عمان
وظائف المعهد العالى للقضاء
مطلوب دكتور فى مجال القانون – تخصص القانون المدنى – تخصص قانون الجزاء
وظائف جريدة الجمهورية











محامى ومحامية ومحاسب ح. المظهر وكمبيوتر لشركة عقارية بالزمالك
ت:01115003370/01001671407





AL Borg Laboratories
============= 
Medical Representatives are needed 
Gender: any
Location: 6 October - EL Mohandeseen - EL Tagamoaa
Education: any medical background 
Experience: 0 - 3
Skills: very good communication skills, customer oriented, high interpersonal skills
We offer attractive package + benefits 
IF you are interested, Kindly send your CV to hr@alborglab.com , or careers@alborglab.com , and mention the title in the subject field










مطلوب مترجمين كل اللغات للعمل الحر لدى نشر
للتقدم للوظيفة برجاء إرسال السيرة الذاتية على الإيميل التالى: sphinx.samah@gmail.com







URGENTLY REQUIRED
Raya Contact Center is hiring as Customer Service Representatives Excellent or Fluent
English language
and write it in subject ( MS - HS English Q )
Location : Maddi - 6 October
and transportation and 2 days off
*Minimum Requirements:
-Excellent English.
-Very Good communication skills.
-Flexibility with rotational shifts
-Males only
-Military Status: Exempted, Postponed or Completed
*Benefits:
-Very attractive packages
-Social Insurance
-Medical Insurance
Interested candidates can send their CVs to; mohamed_akhalil@rayacorp.com
Phone Number: +201149987799






مطلوب جرافيك ديزاينر اناث للعمل فى شركة سوفت ايمج للدعاية والاعلان خبرة بجميع البرامج يرجى ارسال ال cv على ايميل الشركة contactus@softimageadv.com






مطلوب محصلين ديون متعثرة خبرة للعمل بشركة خدمات بنكية بمرتب مجزي + عمولة برجاء ارسال السيرة الذاتية على الاميل التالي mtm-hr@hormail.com




Training coordinator urgently required In Alex

Essential Duties and Responsibilities: 

Training Implementation & Coordination: 
Represent our training division to our candidates and clients, at the company and outside & following up our expected trainees inquiries via email, phone or visit as required. And increase the company's database and relationships with clients.
Helping candidates in choosing their interested training programs and in the registration process & set the training schedule on yearly basis, also training venues upon the scheduled training programs and manage/coordinate all on-site logistics.
Helping to formulate new ideas to add value to current training portfolio and to maximize external income coming to the company.
Training Development:
Participate in the development of proposals and offers, Handle daily inquiries from potential customers, Responsible for online market channels and advertising for all training programs.
Feedback & Problem solving:
• Manage and problem solve concerns as they arise.
• Evaluating training and development programs.
• Follow up on instructor performance and evaluation.
• Analyze customer satisfaction through feedback forms after each program.
• Maintain the professional company image through phone interaction, email or face-to-face interaction.
Document Controlling:
• Input attendance information and results, updating individual trainees records
• Keeping training records and files up to date, filing forms.
Reporting:
• Produce a weekly report on all activities.
• Gather feedback of participants on programs structure & content and develop periodical reports with recommendations.
• Monthly monitor and report of actual performance against business plan.

Education/Experience Required:

Bachelor's Degree or equivalent working experience 
1-3 years of experience.
Knowledge of and experience with training management systems preferred

Salary: Basic (EGP 1,200)+Commission 10%
Gender : Any
Work Location: Alexandria
Interested Applicants should send their CVs with at 
wewillrecruityou@gmail.com, please mention the job title (Training coordinator) in the subject.







مطلوب كيميائيه لمعمل تحاليل طبيه بالحضره 
ميدان ابو العلا بجوار ترام المدينه عند سنتر الغندور
تجيد سحب العينات ولها خبره سابقه بالمعامل
01208125833








بالنسبة لخريجي كلية إعلام ، واّداب قسم صحافة ، جريدة الشروق طالبة في جميع أقسامها ، ده الميل إللي بيترسل عليه الـ CV ، وربنا يوفق الجميع بإذن الله تعالي 



dr.heba.khaled@gmail.com







شركة كبرى لديها توسعات فى عدد من المناطق تطلب محاسبين حديثى التخرج وخبرة بمرتبات مجزية ، يشترط القدرة على العمل فى فريق والرغبة فى التعلم، للتقديم ترسل السيرة الذاتية إلى الايميل التالى مع كتابة "التقدم لوظيفة المحاسب" فى عنوان الايميل
samymahmoud310@gmail.com









مطلوب على وجه السرعه لمؤسسة النور للاستيراد سكرتيرة ومديرة مكتب خبرة لاتقل على 3 سنوات وتجيد الكمبيوتر واللغة اجادة تامة 
01027772828 - 01013004744








مطلوب فورا للعمل فى مول:
1-مطلوب افراد امن للعمل 8 سعات - طول لايقل عن 170سم راتب +تأمينات يفضل ان يكون له خبره فى مجال الامن
2- مطلوب امن نسائى
3- مطلوب اممن صناعى ويفضل من له خبره فى العمل فى الدفاع المدنى
4- مشرفين + مساعدين مشرفين
للاتصال : 24185909-0110091286







Job Title: customer service 

Requirements: 
- Very Good command of English Language
- Graduate with a bachelor degree 
- Maximum age 27 years 
- Males only (Exempted from Military Service)

Competitive Package: 
-Salary 1600 LE (80% basic 1280 LE 
-20% variable 320 LE) 
-Medical & Social Insurance

Work conditions:

-Work Place: Mohandessin
- Working Hours: 8 working hours rotational shift & 2 days off rotational If you are interested kindly send your resume to:amramirtw@yahoo.com
Note: Kindly attach a photo and mention in the subject "TE-Sales





مطلوب للسعوديه فورا طباخ:
توفير السكن والاقامه والتامين:
راتب 2500 ريال المسمى طباخ للاتصال 01003626188







مدارس لغات بالهرم تطلب
1 – مدرسين لغة عربية ثانوى
2 – مدرسين لغة فرنسية
3 – مدرسين رياضيات Math
يشترط الخبرة 5 سنوات
4 – سائقين درجة اولى
تقدم الطلبات مع صورة شخصية الى ادارة المدرسة
15 محور اللبينى –مريوطية-فيصل ت: 01007462307






شركتنا طالبه بنات خدمه عملاء وسكرتيرة ومديره مكتب بشرط اللغة والكمبيوتر برجاءالاتصال على 01013004744 لتحديد المقابله





فـــــــرصة للعمل بمطار القاهرة الدولى .

شركة النيل للطيران هى شركة مصرية خاصة أنشئت سنة 2008.

Reception Coordinator Vacancy at Nile Air

Job Purpose

• Recording all Financial Monthly Data in agreement with Company’s Policies and Procedures.

Immediate Manager:

• Administration Manager

Location:

• Cairo Airport – In front of Terminal (1)

Key accountabilities

• Provide good general reception services and solve problems either in a face-to-face or telephone interaction. As a first point of contact for Walk-in visitors or the general telephone line, address their inquiry, triage and direct as appropriate. (80% of the time)

• Provide administrative and office support. While adhering to policies and procedures as well as regulatory compliance, manage the general administration and office support for the company. Manage all inbound and outbound mail and courier deliveries. Order all office supplies. (20% of the time)

Qualifications required

• 0-2 Years of Experience in similar position / customer service

• Bachelor Degree

• Excellent Command of English

• Good Computer Skills (excel, PowerPoint)

Leadership Attributes

• Working Under Pressure

• Flexibility & Adaptability

• Excellent Communication Skills

• Team Work

• Organizational Skills

How to Apply

Send your CV on the following e-mail address:

hr.corporate@nileair.com
















ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

احدث الوظائف

اهم وظائف الاسبوع