في اطار مبادرة مجتمع المعلومات المصري و التي تهدف الي التدريب من اجل التشغيل و تنمية المهارات الاساسية لشباب الخرجين و تأهيلهم لدخول سوق العمل بدعم وزارة الاتصالات و تكنولوجيا المعلومات، تعلن شركة يات لحلول التعليم عن فتح باب التسجيل بمنحة مشغلى مراكز الإتصال وخدمة العملاء. المنحة مدعومة بالكامل من وزارة الإتصالات وتكنولوجيا المعلومات ويتم تنفيذها عن طريق شركة يات لحلول التعليم بالتعاون مع مراكز إتصال وصلة لتكنولوجيا المعلومات.
YAT Learning Solutions in cooperation with Ministry of Communications and Information Technology MCIT is lunching the Call Center Agent Scholarship. The training project is 100% funded by Ministry of Communications and Information Technology (MCIT), and designed & implemented by YAT Learning Centers in cooperation with Wasla Contact Center.
Scholarship Benefits:
The scholarship is for free and 100% funded by MCIT
Each trainee will be awarded monthly allowance
Each trainee will get International certification in Call Center from CCLS
Scholarship Requirements:
Applicant must be Egyptian holding valid national ID
Applicant must be university graduated years 2009 till 2013
Military service must be defined (completed, exempted, or postponed)
Training Schedule
Training Duration: 3 months
Training Days: 5 Days/ week (Sunday to Thursday)
Days Off: Friday and Saturday
Training Time: 9 PM to 4 PM
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق